WEB MARKETING

Oglasite svoje proizvode preko interneta – Koristite web marketing

Web marketing ili internetsko oglašavanje dolazi još i pod nazivima kao što su i-marketing, web marketing, online marketing, ili eMarketing predstavljaju oglašavanje proizvoda preko interneta.

Glavni cilj internet marketinga je privući što veći broj posjetitelja na vaše web stranice i učiniti ih vašim potencijalnim klijentima. Postoje razne mogućnosti da svoju ponudu proširite putem interneta.



internet_marketing

Kako bi istražili mogućnosti internet marketinga korisno je prvo pogledati u povijest digitalnog oglašavanja. Prvo rašireno digitalno oglašavanje počelo je devedesetih godina sa display bannerima za Sears proizvode.U to vrijeme bili nalik reklamama iz časopisa i nisu imali interaktivnosti. Godine 1993. prvi puta se može kliknuti na oglas jednog odvjetničkog društva u Silicijskoj dolini. Godine 1994. web banner oglašavanje je aktualno sve do kraja devetesetih kada je tvrtka Yahoo počeo sa oglašavanjem putem tražilica i ključnih rijeći. Google prati trendove i pokreće google adWords 2000. godine. Od tada pa sve do danas pratimo nagli razvoj internet marketinga koji uključuje društvene mreže, razvoj videa i potpono novu metodu promicanja sadržaja a ne samo oglasa. Također smo vidjeli potpuno nove platforme pružanja usluga za poboljšanje, pračenje i ponude oglasa. U 2010. godini mobiteli prate trendove i mobilno oglašavanje se povečava za 90% svake godine.


Nekoliko pojmova iz domene internet marketinga:

SEO (Search engine optimization)

seo_web_dizajnprilagodba - optimizacija stranice za tražilice, tako da se što bolje pozicioniraju u rezultatima istraživanja.

Search marketing

google-adwords-letiboGoogle addwords - online oglašivačka mreža koja oglašava vaš proizvod kod 80% internet korisnika.

E-mail marketing

e-mail_marketing_letiboključan element u gradnji kvalitetnog odnosa s klijentima. Omogućava precizno ciljanje, brzo širenje poruke i donosi direktnu prodaju.

Social Media Marketing

social-media-marketing-letibodruštvene mreže koje pomažu u stvaranju slike same tvrtke, jednostvne su za komuniciranje i širenju marketinške poruke.

Kada govorimo o online marketingu uglavnom mislimo na unaprijeđenje vašeg posla putem interneta i drugih digitalnih metoda koje uključuju:

  • pretraživanje
  • socijalizacija
  • video
  • e-mail
  • pojavljivanje

Današnji kupci koriste se navedenim metodama a naš je zadatak pronaći način kako biti prisutan u svakoj od njih. Internet mijenja način na koji ljudi kupuju proizvode pogotovo danas kada imamo internet na mobitelima. Oni su "naoružani resursima" kako bi istražili, usporedili opcije, podijelili ono što su našli, sve digitalno.

Vaša web stranica je značajan dio vaše digitalno marketinške strategije. Web stranica je prilika za posjetitelje da otkriju što čini vaš brand jedinstvenim, kako bi pronašli informacije koje ih vode u njihovoj odluci da kupe baš vaš proizvod.