Naslovne oznake i kako ih izraditi na web stranici – (title tags)

Kako izraditi naslovne oznake

Sa gledišta Optimizacije za tražilice (SEO), naslovna oznaka je možda najvažnija komponenta na web stranici. Namjena naslovne oznake je kratki opis sadržaja stranice. Tražilice pretpostavljaju da se u naslovu nalaze značajnije riječi, pa je stoga dobro staviti što više ključnih riječi u naslov. Naslovne oznake obično se nalaze u gornjem dijelu stranice HTML koda.Naslovne oznake

Sadržaj koji se nalazi između otvorenog i zatvorenog naslovne oznake tražilica koristi na više načina.

  • kod prikazivanja stranice nalazi se naslovnoj traci preglednika,
  • pojavljuje se i na kartici stranice,
  • pojavljuje se u popisu pregleda povijesti.

Tražilice koriste naslovne oznake na dva načina:

  • za rangiranje, pročitaju tekst i koriste tekst kako bi shvatili sadržaj stranice,
  • kao link, na stranici s rezultatima pretraživanja,

Znači, naslov teksta prenosi informacije o stranici na tražilicama preko dobrih ključnih riječi i potiče potencijalne klijente da kliknu baš na vaš link u rezultatima pretraživanja.

Nekoliko savjeta:

  • nemojte koristiti iste naslovne oznake na svakoj stranici vašeg sajta. Svaka stranica trebala bi sadržavati ključne riječi koje se odnose na određenu stranicu,
  • te riječi bi trebale biti u sadržaju stranice,
  • naslovna oznaka bi trebala sadržavati oko 60-70 znakova uključujući i razmake. Tekst koji je duži od 60-ak znakova neće se pojaviti u rezultatima pretraživanja,

Mnoge web stranice počinju svoje naslovne oznake sa imenom tvrtke. U većini slučajeva, to je loša ideja pošto želite na to mjesto postaviti što više ključnih riječi.

Kod optimizacije tražilica postoji pravilo da se više vrednuju riječi koje su naprijed i na vrhu internet stranice, isto tako poželjno je postaviti veliko slovo svake riječi, osim naravno onih koji nemaju neko veliko značenje – a ili ako…

Ono čemu se treba težiti je učiniti naslov lakši za čitanje odnosno pregledavanje. Ljudi koji pretražuju internet ne čitaju, nego pregledavaju (skeniraju) internet. Nizovi malih slova teže je primijeniti. Isto tako treba izbaciti nizove riječi koje ne prenose nikakvu stvarnu informaciju. Podatci se trebaju prenijeti brzo i ako imate rečenični niz, treba ga svakako izbjeći. Uzmimo na primjer ove dvije naslovne oznake:

<title>Letibo web dizajn – Radimo stranice koje se mogu prilagoditi svim vrstama pretraživača</title>

<title>Izrada web stranica – Letibo – internet stranice, e-commerce</title>

Uspoređujući ove dvije naslovne oznake možemo vidjeti da je druga puno bolje napisana. Donja naslovna oznaka sadrži važne ključne riječi kao što su: internet stranice, e-commerce, web stranica. Čak, iako ime tvrtke nije na naslovnoj oznaci, nema veze jer onaj tko vas traži preko imena tvrtke on će vas jednostavno naći.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.